REGULAMIN
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Art. 1. [Informacje podstawowe]
Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: www.potockagraczyk.pl (zwanej dalej „Stroną”).
Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jestem ja, Adrianna Potocka-Graczyk, osoba fizyczna prowadząca działalność nierejestrowaną (zwany dalej „Usługodawcą”).
Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
1) poczty e-mail: a.potockagraczyk@gmail.com,
1) telefonicznie: +48 781286873.
Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 21.07.2023 r.
Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]
Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: usługi psychologiczne i terapeutyczne online, publikowanie materiałów autorskich o tematyce psychologicznej.
Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy bezpłatne usługi:
1) kontaktu poprzez formularz kontaktowy;
2) zapisania się na wizytę;
Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]
W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinnaś/powinieneś posiadać:
1) urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
2) przeglądarkę internetową,
3) jeśli będziesz chciał/-a zapisać się na wizytę za pośrednictwem systemu rezerwacji wizyt będziesz musiał/-a posiadać adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.
Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
Art. 4 [Rezerwacje]
Za pośrednictwem Strony możesz zarezerwować termin wizyty w gabinecie psychologicznym online Usługodawcy. Usługa rezerwacji jest darmowa.
W celu skorzystania z usługi musisz wypełnić formularz rezerwacji i podać: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.
Potwierdzenie zarezerwowania terminu otrzymasz także w formie wiadomości tekstowej na podany przez Ciebie adres e-mail.
Art. 5 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]
Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia uwag dotyczącej mojej działalności.
Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: a.potockagraczyk@gmail.com.
Reklamacja powinna zawierać:
1) Twoje imię oraz adres e-mail,
2) dokładny opis i powód reklamacji,
3) Twoje żądania, propozycje i wnioski.
Ustosunkowanie się może trwać 14 dni.
Odpowiedzi na reklamację udzielam drogą mailową.
Art. 6 [Rozwiązywanie sporów]
Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Art. 7 [Ochrona danych osobowych]
Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.potockagraczyk.pl/polityka-prywatnosci.