REGULAMIN

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

 

Art. 1. [Informacje podstawowe]

 

Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: www.potockagraczyk.pl (zwanej dalej „Stroną”).

Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jestem ja, Adrianna Potocka-Graczyk, osoba fizyczna prowadząca działalność nierejestrowaną (zwany dalej „Usługodawcą”).

Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:

1) poczty e-mail: a.potockagraczyk@gmail.com,

1) telefonicznie: +48 781286873.

Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 21.07.2023 r.

Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

 

Art. 2. [Rodzaje i zakres świadczonych usług]

 

Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: usługi psychologiczne i terapeutyczne online, publikowanie materiałów autorskich o tematyce psychologicznej.

Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy bezpłatne usługi:

1) kontaktu poprzez formularz kontaktowy;

2) zapisania się na wizytę;

Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

 

Art. 3. [Warunki techniczne do korzystania z usług]

W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinnaś/powinieneś posiadać:

1) urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,

2) przeglądarkę internetową,

3) jeśli będziesz chciał/-a zapisać się na wizytę za pośrednictwem systemu rezerwacji wizyt będziesz musiał/-a posiadać adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.

Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.

 

 

Art. 4 [Rezerwacje]

 

Za pośrednictwem Strony możesz zarezerwować termin wizyty w gabinecie psychologicznym online Usługodawcy. Usługa rezerwacji jest darmowa.

W celu skorzystania z usługi musisz wypełnić formularz rezerwacji i podać: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.

Potwierdzenie zarezerwowania terminu otrzymasz także w formie wiadomości tekstowej na podany przez Ciebie adres e-mail.

 

Art. 5 [Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji]

 

Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia uwag dotyczącej mojej działalności.

Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: a.potockagraczyk@gmail.com.

Reklamacja powinna zawierać:

1) Twoje imię oraz adres e-mail,

2) dokładny opis i powód reklamacji,

3) Twoje żądania, propozycje i wnioski.

Ustosunkowanie się może trwać 14 dni.

Odpowiedzi na reklamację udzielam drogą mailową.

 

Art. 6 [Rozwiązywanie sporów]

 

Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.

W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.

Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

 

Art. 7 [Ochrona danych osobowych]

 

Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.potockagraczyk.pl/polityka-prywatnosci.

 

 

Scroll to Top